Когато Юджийн Риммел и баща му основават къщата на Риммел през 1834 г., красотата е друга игра. Парфюмите са се наричали оцет, спиралата за мигли се е произвеждала с живак, а маркетингът е бил панаирна сергия. Към момента на смъртта на Юджийн през 1890 г. Rimmel е речниковото определение за спирала по целия свят, пионер в областта на хигиенните продукти и козметиката и превръща красотата в изкуство.
Именно тази постоянна нужда от разширяване на границите е движеща сила за марката през следващите сто години, карайки я да прави нововъведения, да трансформира конвенциите, да създава нови визии и да дава инструменти за изследване на нови варианти на външния вид.
Всеки нюанс, всяка текстура и всяка визия на очите ви насърчават да откриете собствените си граници на красотата.
В Rimmel London вярват, че всеки трябва да може да експериментира и да изразява себе си с грима и да бъде автентичен, без да се страхува от осъждане, критика или срам.
© Всички права запазени · Konverzija d.o.o.
© Всички права запазени · Konverzija d.o.o.