Maybelline New York е световна козметична марка номер едно и се предлага в над 129 страни по света. Предлагайки повече от 200 продукта, Maybelline New York съчетава технологично усъвършенствани формули с експертен опит в областта на тенденциите, за да създаде достъпна козметика с хладно, градско излъчване и духовит стил. Maybelline New York е официален спонсор на Седмицата на модата Mercedes-Benz в Ню Йорк.
През 1913 г. младият чикагски химик Томас Уилямс се изправя пред дилема. По-голямата му сестра Мейбъл е влюбена в мъж, който е влюбен в друга. Мейбъл Уилямс направила всичко възможно с наличните средства - използвала вазелин върху миглите и веждите си, за да ги подобри. Брат ѝ решил да ѝ помогне да увеличи привлекателността си, като добавил въглероден прах към вазелина, който потъмнил миглите и веждите ѝ още по-драстично. Продуктът подействал. През 1915 г. Мейбъл се сдобива с мъж и Томас основава това, което ще се превърне в световен индустриален гигант - Мейбълин, кръстен на булката и нейното любимо козметично средство.
Две години по-късно Уилямс представя Maybelline Cake Mascara - първата модерна козметика за очи, предназначена за ежедневна употреба. Първоначално тя се предлага само по пощата, но става толкова популярна, че жените започват да я търсят в аптеките. Следва характерният червен молив за вежди, както и цветни сенки за очи и допълнителни очни линии, които водят младежката модна тенденция на драматичен грим. Maybelline става първата козметична компания, която започва да рекламира по радиото, и продажбите се увеличават. През 1932 г., в отговор на непрестанното търсене, Maybelline представя специална опаковка от 10 цента на спирала Cake Mascara за продажба на дребно. А останалото, както се казва, е история!
© Всички права запазени · Konverzija d.o.o.
© Всички права запазени · Konverzija d.o.o.